דף פייסבוק צרו קשר
בואו נדבר
top image

מחשבות אישיות בנושאים רלבנטיים.

להסבר וייעוץ הנך מוזמן לפנות למירימי

שירותי אורחים
שירותי אורחים
תכנון בית ע"י אדריכל מחולק למספר שלבים. השלב הראשון הוא: כתיבת פרוגרמה לתכנון (רשימת צרכים).

השאלות הרלוונטיות בדר"כ הן: גודל הבית, מספר חדרי שינה, סלון, מטבח, חדרי אמבטיה, חדר משפחה, חדר שרות ומחסן.
שרותי האורחים על פי רוב - אחרונים במערכת השיקולים, יש מקום - טוב. אין מקום - גם כן טוב.

 

 

 

בשנים האחרונות בכתיבת הפרוגרמה הפכתי את סדר העדיפויות
בכל בית שגודלו מעל 100 מ"ר - ניתן וחשוב להכניס אלמנט זה.
השירותים הוא המקום האינטימי ביותר שהאדם (או האורח) נמצא בעת שהותו בבית.
לכן - נדאג תמיד להצמיד ליחידת ההורים שירותים ומקלחת.
לכן - נדאג למקם את שירותי הילדים (והמקלחת) באזור נגיש לילדים.

לשירותי האורחים - מקום מכובד, צמוד לאזור הציבורי.

 

 

 

מעבר לתכנון הסטנדרטי של שירותי האורחים (אסלה, כיור, מראה) אני לוקחת בחשבון  אלמנטים נוספים:

מדף או שניים למגבות קטנות, סבונים, ניר טואלט, ספרי קריאה, מגזינים, סל עיתונים, פח אשפה (אלגנטי).
לעיתים אני מוציאה את הכיור (לרחיצת ידיים) והמראה, מחוץ לשירותים (בצמוד לכניסה אליהם) ואז הוא מהווה אזור נוסף במרחב הציבורי לשטיפת ידיים ול"התארגנות".  מתוך הרגלי ה"מגונים" לקרוא ספרים או לעיין במגזינים בזמן היותי במקומות אלו - אני מאמינה כי יש דומים לי בעניין.

 

 

 

שירותי האורחים - מקום אידיאלי:
אזור יבש ללא רטיבות של מקלחת, אזור ללא כביסה מלוכלכת (כמו במקלחת), אזור מאוד מושקע מבחינה עיצובית
בקיצור: כל היתרונות במקום קטן אחד. לכו על זה...